Nog 54 dagen - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Marieke Heuvel - WaarBenJij.nu Nog 54 dagen - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Marieke Heuvel - WaarBenJij.nu

Nog 54 dagen

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

14 Januari 2014 | Nederland, Boxmeer

Ja jongens, spannend! Mijn Berlijnreis komt nu stiekem wel erg dichtbij en door dat gestress om de laatste tentamens en de verhuizing heb ik (gelukkig?) niet zoveel tijd om er al te veel bij stil te staan. De Erasmusbeurs is rond en ik heb een kamer in Berlijn (bij Studentenwerk). Pas kort voor vertrek krijg ik mijn adres te horen, dit zal ik dan ook snel aan jullie laten weten.
Mochten jullie mij op komen zoeken in Berlijn, dan kan ik jullie nu al laten weten dat je me godsgruwelijk blij maakt met een pak senseopads! Die verkopen ze daar niet, en een ding is zeker: mijn Senseo gaat mee!

Marieke

In het zomersemester studeer ik aan de Freie Universitaet Berlin, om daar de tweede helft van mijn master Duitse Letterkunde te voltooien. Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van alle bijzondere dingen die ik daar meemaak. :)

Actief sinds 02 Okt. 2013