korea, Berlijnse Cultuur en Wijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Marieke Heuvel - WaarBenJij.nu korea, Berlijnse Cultuur en Wijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Marieke Heuvel - WaarBenJij.nu

korea, Berlijnse Cultuur en Wijn

Door: Mashawn and Mashawn

Blijf op de hoogte en volg Marieke

26 Maart 2014 | Duitsland, Berlijn

Hoi allemaal,

In Berlijn in het leven goed. Sinds zondag, 15:15 is Michelle hier bij mij en veroveren we de stad deel voor deel. We hebben haar wijnvoorraad bijna opgemaakt en genieten van al haar pracht, praal, en pauperwijken. Met onze 7-dagen-kaartjes kunnen we overal komen. Zo zijn we vanmiddag bij de voormalige Stasi-gevangenis Hohenschoenhausen geweest en hebben daar een rondleiding gekregen van iemand die door het DDR-regime opgepakt was. Gisteren zijn we naar de film geweest want het weer was droevig. Gisteravond hebben we ook filmpjes gekeken. Dit is de beste:

(het gaat niet om de kaarttruc, maar vooral om de magnifieke gezichtsuitdrukkingen van Korea)

Doei.

PS. De titel verklaart zich als volgt: alle heilige dingen moeten met een hoofdletter geschreven worden. En wij zjin weer eens (of nog steeds?) in zo'n bui.
PPS. Sorry Yeon.
PPPS. Jullie zullen ons vast al heel erg missen.
PPPPS. Ook heel erg bedankt voor de vele lieve SMS'jes enzo. ........ Michelle bedankt jullie ook heel erg.
PPPPPS. Dus.
PPPPPPS. Lebbers aan Noel.

Marieke

In het zomersemester studeer ik aan de Freie Universitaet Berlin, om daar de tweede helft van mijn master Duitse Letterkunde te voltooien. Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van alle bijzondere dingen die ik daar meemaak. :)

Actief sinds 02 Okt. 2013