Inpakken en wegwezen, maar eerst... - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Marieke Heuvel - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen, maar eerst... - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Marieke Heuvel - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen, maar eerst...

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

06 Maart 2014 | Nederland, Boxmeer

Oh jongens, wat spannend! Nog 3 dagen en dan vertrek ik naar Berlijn. Het grootste gedeelte van de spullen is gepakt en komende zondag brengen miene mennekes mij naar de mooiste stad ter wereld. Dan kan ik (hopelijk) meteen mijn kamer in, waar we dan het eerste nachtje slapen. Die maandag rijden de heren weer terug naar good old Boxmeer en blijf ik met drie klasgenoten in Berlin. We gaan de eerste twee weken een Intensivprogramm doen aan de FU (waar ik dan een maand later toevallig ook ga studeren), dat belooft ook supertof te worden.
Voor het zover is gaan we er morgen nog even een mooi feestje van maken :)

  • 10 Maart 2014 - 12:35

    Betty:

    Nou kind eindelijk ben je dan waar je al zolang naar uitgekeken hebt. Het is fijn om te weten dat je in het weekend zo snel naar Berlijn kunt rijden:-)
    Hopelijk wordt het wat je er van verwacht hebt en nog beter maar daar twijfel ik niet aan.
    Goed studeren en van de stad en de mensen genieten.
    Dikke kus en knuffel en weet dat ik heel veel van je houd xxxx

  • 10 Maart 2014 - 13:18

    Anja Cobussen:

    Hoi Marieke

    al een beetje gesetteld, je treft het wel met het weer want dan is Berlijn nog mooier.
    We hebben straks de molen bij jullie Mam opgehaald, die gaan we eerst renoveren en dan krijgt die een mooi plaatsje in de tuin.
    Geniet van jouw tijd in Berlijn.

    Groetjes van de Cobussenclan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

In het zomersemester studeer ik aan de Freie Universitaet Berlin, om daar de tweede helft van mijn master Duitse Letterkunde te voltooien. Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van alle bijzondere dingen die ik daar meemaak. :)

Actief sinds 02 Okt. 2013
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 11032

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 21 Juli 2014

Berlijn

Landen bezocht: